loading...
معلم الفبای زندگی ...
رضا یحیوی سهزابی بازدید : 62 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

سخن پایانی ...

خداوندا , امروز که من توانسته ام پس از پایان دوره ی دوم راهنمایی با کسب نمرات درخشان و رضایت بخش به دوره ی سوم راهنمای پای بگذارم همگی فیوضات و الطاف وی و زحمات پدر و مادر و تلاش های پی در پی معلمان دلسوزم بوده است. خداوندا تو را سپاس می گویم که به من این توفیق را عنایت فرمودی تا من بتوانم موجب رضایت پدر و مادرم شوم.سپاس...

ای معلمان عزیز که در طی سال ها با دانش اندوزیتان مرا به درجات رفیع علمی رسانیده اید من دانش اموز شما از شما که این قدر برایم زحمت کشیده اید ممنونم و از شما تشکر می کنم که در طی این سال ها مرا یاری نموده اید تا در اینده ای نه چندان دور برای اینده ی این کشور مفید واقع گردم. از خداوند منان که این همه مرا مورد لطف و نعمت خویش قرار داده است سپاس گزارم و از وی خواهش می کنم تمامی کسانی را که در طول سال های تحصیلی ام مرا یاری نموده اند به ویژه معلمان دلسوزم  که تک تک دست هایشان را می بوسم در زندگی شان یاریشان نماید و امید دارم تا انان را در مراتب علمی بالاتر ببینم .ان شاء لله

این جانب رضا یحیوی دانش اموز کلاس سوم راهنمایی مدرسه دبیرستان حافظ  امید دارم با ساخت این سایت شاید توانسته ام بخشی از زحمات مربیان دلسوزم را جبران کنم و موجب افتخار انان بگردم.    

برای سلامتی تمامی معلمان کشور عزیم ایران و دوستان عزیم و تعجیل حضرت ولی عصر , آقا امام زمان صلوات 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با نام انکه مرا افرید.این سایت توسط رضا یحیو ی ایجاد شده است .امیدوارم که مورد رضایت تمامی بازدیدکنددگان - معلمان و دانش اموزان واقع گردد. این سایت تقدیم به تمامی معلمان عزیز...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در باره ی این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 11,658
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ